' Ännu en glad dag

Vet inte varför, men känner mig så otroligt glad bara! Livet känns liksom lättsamt och kan det vara för att våren är på väg kanske? Och för att jag är kär i världens bästa pojkvän som är mer än bäst? ♥ Kan det vara för att jag tar studenten om mindre än 3 månader och att jag trivs superbra på min praktikplats? Att jag har fått mina studentgrejer, att jag har världens bästa familj(er) och vänner. Vänner både på jorden och i himlen. Men så är det.

Kanske det också kan vara för att jag har kommit igång så bra med mina skolarbeten och för att jag troligtvis kommer att studera/bo i Gävle till hösten? Jag vet inte vad, men lycklig är jag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0