Vaccinerad och klar.

Japp nu är jag vaccinerad mot svininfluensan! Så nu slipper jag fundera mer på det. Men jag känner nu i efterhand att det var ett bra val av mig med tanke på att jag tillhör riskgruppen då jag har astma och ska jobba/jobbar inom vården. Än så länge har jag inga biverkningar och jag tog det ungefär 09:30 imorse :)
Det spände lite i armen bara just då, och kändes ut i handen och så men nu känner jag ingenting. Vi får se om det kommer en liten förkylning eller kanske huvudvärk eller så! Var tveksam innan men nu är jag glad att jag gjort det.

 

 

 

 



Update: Klockan är snart 22:00 och jag har vääldigt ont i armen. Har haft ont i huvudet till och från också och känner mig lite hängig. Vi får se hur natten/morgondagen kommer att bli. Tror dom flesta fått någon slags biverkning iallafall. Men hellre det än svininfluensan.


Kommentarer
Postat av: mikkaelo

Gjorde den ont? =)

2009-11-05 @ 14:41:20
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0