' Träningsvärk!

Jag skojar inte när jag säger att jag aldrig haft värre träningsvärk förr.. det är verkligen i alla kroppsdelar också! Jag kan knappt ta på mig jackan, köra bil, komma upp ur sängen eller sätta mig på stolar typ. Hoppas det här går över snart! Värst är ju att gå ner för trappen. Jag känner mig som en två-åring som precis lärt sig gå i trappor, haha ;)

Var på core i onsdags.

Nu är det iallafall fredag (skönt!). Fast det är fredag den 13:e. Haha :p Otur kanske?
Nu ska jag sitta här ett tag sen ska jag åka och lämna bilen till mormor på hennes jobb sen ska jag äta lunch och plugga, i massor..

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Meen vilken fin design!! Super!!

2009-11-14 @ 22:27:54
Postat av: Hannah

Åsa: Ja visst är den :D

2009-11-15 @ 09:15:11
URL: http://hannahsdays,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0