Börja träna på gym..



Nu har jag bestämt mig för att ta tag i min träning. Jag vill spela fotboll, men klarar inte det för astman och magen. Så därför har jag bestämt mig för att börja gymma, eftersom jag har tillgång till gym gratis och kan anpassa träningen efter bara mig själv är det perfekt. Min pojkvän ska också följa med och det är ju alltid roligare när man är två, om inte annat kanske jag får med en kompis någon gång också om jag har tur! :) Så det blir några promenader/gympass i veckan.

Man blir som en helt ny människa när man får träna, öppen för nya saker! Piggare och allt det där, och det är precis vad jag behöver. Känner mig otroligt peppad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0