' Muntliga nationella Svenska B

Ja, just precis det sitter jag och finslipar på just nu! Ska framföra mitt tal imorgon och blev klar med det typ .. nyss. Så min kväll kommer väl bestå av att öva på det så jag kan det rätt bra och slipper läsa på pappret imorgon :) men det blir väl att man gör det ändå när man väl står där för att man är nervös. Vad jag tänker prata om vill jag inte erkänna än med tanke på att många i klassen läser min blogg och jag vill inte att de ska ha förväntningar innan, haha. Temat är iallafall relationer, för er som inte läser svenska B. Jag har valt ett eget ämne än de förslagen som fanns med i häftet :)
Älsklingen min kommer ju senare iallafall och jag har lovat honom äppelpaj. Vi får se hur det blir med den saken ;) det vill säga om jag har någon ork.. men det är vi egentligen värd båda 2 som pluggat såhär bra (Ja, han har också pluggat, fast hemma hos sig då). ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0