' Hannah i storstaden

Antar att jag inte klarar av att hålla mig borta från bloggvärlden skapligt länge så I guess I'm back. Men bara när jag vill och känner för det :) På lördag åker jag ju till Tyskland 6 dagar också så då blir det ju inget bloggande då heller men det tar vi då.
Nu tänkte jag att jag skulle berätta om min händelserika helg i Stockholm. Tyvärr blir det inga bilder för jag kan bara lägga in dom hos Victor.. Men whatever, jag har:


- Åkt bil till Stockholm på fredag eftermiddag
- Bromsat in för två älgar som tydligen trivdes rätt bra mitt ute i vägen
- Varit i Gävle Bro och trott att det var Clara jag såg i spegeln fast det var jag själv
- Landat i Stockholm
- Slöat
- Vaknat på lördagmorgon
- Tagit tunnelbanan in till stan
- Köpt 3 tröjor och 2 byxor
- Åkt tunnelbana tillbaka till lägenheten
- Ätit Sushi
- Myst med pojkvän
- Varit på 40års fest
- Åkt tunnelbana och promenerat till Kungens Kurva
- Hittat kurvan
- Träffade på pappa och resten av familjen på Scandic
- Blivit bjuden på värsta lyxbuffén
- Umgåtts med familjen
- Promenerat tillbaka till tunnelbanan
- Varit nära att kliva på två stora äckliga spindlar
- Tagit tunnelbanan tillbaka till lägenheten
- Varit på mera 40 årsfest
- Sovit
- Packat
- Duschat
- Städat
- Sagt hejdå
- Åkt till Kista
- Fått fel på bilen
- Gått i affärer i Kista
- Ätit ännu mera Sushi och ledsnat
- Åkt tillbaka dit vi bodde
- Kollat efter parkeringsskyltar så jag snubblade över ett stängsel som jag visst missade
- Fått sår på benen av stängslet som jag snubblade på
- Fixat skjuts hem, som blev i bussen som pappa och dom åkte
- Åkte hem
- Kom hem


Intressant, hu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0