' Fredagsmys

Statistiken ökar och jag blir bara gladare :) så himla roligt. Det är inte så långt från 300 besökare nu faktiskt! Så till alla nya: följ mig gärna via bloglovin!
Jag är hos Victor nu och vi har precis käkat :) ska strax bege oss iväg till Kyrkan eftersom det är genrep inför själva konfirmationen som är nu på söndag. När det är klart ska vi in på affären och köpa chips & godis och hem hit och mysa på. Kanske basta eller kolla på film :) Kanske Johan och någon mer kommer också? Nu ska jag iallafall återgå till pluggandet. Hoppas ni har det bra allihopa ♥

Kommentarer
Postat av: evabergsten

sv; gud vad kul :D Jag var med vännerna och grillade! as mysigt:)



- inte vågat ta bilder på denna hunden vi passar nu (a) lånade från google, emn visst är den söt:D

2010-05-22 @ 12:20:42
URL: http://evabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0