www.felsms.com

.. ett tips om man har tråkigt. För då har man definitivt inte tråkigt längre :)

 

"Till: Dejten
Sms: Hon skulle se jävligt bra ut om hon gick ner ca 50 kg :/
Svar: Inget

Förklaring: Jag va på blind date och skulle meddela min polare på ett kaxigt sett hur dejten såg ut. Och när jag då råkade skicka till personen själv så fick jag en taskigt sur min men inget mer. Med tanke på att hon inte alls kunde veta att det va henne det handlade om. Jag sa bara: Ursäkta jag skrev fel, jag har en polare som har lite problem med sin tjej.
Det gick hon på... eller inte för vi sågs inget mer efter den kvällen!"




Vissa grejer är ju så pinsam att man håller händerna för ansiktet när man läser..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0