' morning morning

Ja godmorgon, som sagt :) har precis duschat och är väl ungefär lika seg som vanligt på morgonen. Har inte kommit så långt än. Packat idrottsväskan iaf.. haha.. nä nu ska jag klä på mig och försöka få i mig en tallrik youghurt. Svårt det när man mår illa men måste väl..
Tänkte meddela två saker också:
1. det kommer inte upp någon video från våran konsert. vi har tydligen ingen hel. efter jag sjungit klart allt mitt börjar han som skulle filma, att filma för han kom tydligen sent. Hanna's mamma hade också filmat men det var skakigt eller nåt. men vi ska försöka klippa ihop på nåt vis tror jag... aja...


2. jag kommer att sälja massvis med kläder här på bloggen framöver så kika gäärna in igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0