' Sista dagen på praktiken

Det var sista dagen på praktiken idag och jag är sååååå nöjd! :) Fick så mycket beröm och bästa betyg, och de frågade om de fick ringa in mig om de behövde vikarie. Självklart sa jag! Bara roligt. Trivs så himla bra där både med arbetsuppgifter och personal! :)

Känns som att jag har många tecken på att jag ska stanna i Bollnäs och jobba istället för att börja plugga till hösten. Har fått en massa erbjudanden som jag inte berättat här, just nu är allt så nytt också så, men det kommer väl så småningom :)


Just nu är jag i Alfta hos pappa för att hämta batteriet till min kamera som jag glömde här, så nu blir det mer bilder i bloggen :) Jag och Victor blir kvar här ett tag. Vi blir bjudna på pappas fläskfilé också, supergott!
Sen åker vi till Bollnäs och träffar Malin förhoppningsvis.
Sen vill jag bara tillägga att jag åker på studentkryssning imorgon 14.30 från Bollnäs varav ingen uppdatering förrän söndagkväll, kanske till och med måndag. Men då lovar jag att ha en massa bilder att bjuda på sen kryssningen! Uppdaterar innan jag åker också. Ha en bra fredagkväll alla söta läsare, puss ♥

Kommentarer
Postat av: brander

ja, riktigt taggad är jag :D har du kvar ditt gamla nummer ?

2010-03-19 @ 17:29:53
URL: http://nbrander.blogg.se/
Postat av: Malin

Ska du också åka? sjukt kul, var jättelänge sen man såg dig! Vilka ska du åka med? :)

2010-03-19 @ 18:28:35
URL: http://sandstroom.blogg.se/
Postat av: nyfiken!

vadå för erbjudanade?

2010-03-19 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0