' Helgen

Helgen har varit mycket trevlig, en bra avslutning på lovet tycker jag! I fredags var vi som sagt i Gävle, jag, Malin, Ulrika och Stina. På kvällen var jag på Bolle med Victor och sen sov jag hos honom.

Igår åkte jag, Malin, Victor & Johan till min pappa där vi var husvakt. Vi lagade tacos och spelade spel, kollade även på melodifestivalen. Nästan alla låtar var ju bra men jag tycker absolut att rätt låt vann.

Idag vaknade vi upp, åt lite frukost och sen gick vi alla 4 ut i solen med hunden, vilket var jätteskönt. Inne försökte vi få igång en eld vilket vi inte lyckades så bra med förrän efter typ 2 timmars försök, då fixade älskling allt såklart. Jag och Malin lagade spagetti och köttfärsås, och jag råkade ha i gammal grädde i den, vilket killarna inte fick veta förrän dom ätit upp, haha. Men än så länge har dom inte sagt något om att dom mår dåligt så..

Vilken som, så åkte jag och Malin hem till henne och tog en ridtur i solen. Blev ganska kallt men det var jätteskönt :)
Nu har hon poppat popcorn och gjort saft också, gullig hon.. :) Sen blire hem och ta en dusch och lägga sig och titta på Wallander. Sen är det sista veckan med praktik! Men nu ska jag sluta babbla och vara social! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för helgen gumman ♥

2010-03-14 @ 19:57:52
URL: http://malinschon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0