' Frågor

Jag:

Är singel? - Nepp :)

Svär ofta? - Ja rätt så, eller inte överdrivet men det händer ibland

Sjunger i duschen? - Nej, haha

Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Nej varför skulle jag de? ;)

Skrattar åt dina egna skämt? - Haha ibland

Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? - Nej tack jag överlever utan


Har du:

Piercingar? - Njae hade i tungan men har nyss tagit ut den så bara i öronen

Syskon? - 3 små söta underbara bröder

Jobb? - jobbar lite extra ibland men inte mer än så, annars går jag i skolan

För många vänner? - Man kan inte ha för många vänner

Rymt hemifrån? - Haha nej?

Färgat håret? - Ja alldeles för många gånger

Bra självförtroende? - jag jobbar på det

Sagt "jag älskar dig" till någon? - självklart

Varit kär? - jag är lyckligt kär

Gjort något olagligt? - Ja inget farligt olagligt eller vad man ska säga men klart man har brutit mot lagen

Somnat i skolan? - Ja, illa

Brutit ett ben? - Nej, *peppar peppar*

Tappat bort mig i min hemstad? - Ja i den lilla byn Långhed t.o.m, när jag var liten

Sett en fallande stjärna och önskat? - Flera styckna

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Ja, det har hänt endel gånger

Smygit ut utan lov? - Ja det gjorde man ju. (pappa kolla bort nu) Rymde till alfta på moppen på nätterna endel gånger med malin och petra när vi var fjortisar. Haha.. i fjortisåldern alltså ;) men det kanske dom listade ut..

En hemlighet som ingen annan vet? - Ja det har jag

Sovit en hel dag? - Ja eller det beror väl på när dagen slutar men ja, det kan man väl säga

Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Nej det har jag nog inte, kanske när man var liten, men inte ens då tror jag, haha

Varit på en festival? - Japp

Stått på scen? - Yes, både sjungit, dansat och spelat teater


Vad:

Längtar du till mest just nu? - Sommaren 2010!!

Vad ska du göra i helgen? - Göra om mitt rum :)

Har du för kläder på dig? - Jeans + adidaströja

Gjorde du igår? - Var med Victor hos pappa, chillade och tog det lugnt och på kvällen firade vi hans lillasyster som fyllde år

Vad ska du göra i sommar? - Söka till idol, åka på Sverigeresa, umgås mycket med vänner och pojkvän + vara ledig hela sommaren!

Vad åt du senast? - Korv och makaroner

Har du för mobil? - Sony Ericsson w508

Vad köpte du senast? - En tidning


Vem:

Vem pratade du i telefon med senast? - Pappa eller mamma, kommer inte ihåg

Tycker du om? - Det är många det

Älskar du? - Många det med

Var du med senast av det motsatta könet? - Victor of course

Kan du lita på mest? - Malin & Victor tror jag..

Vet mest om dig? - Jag själv

Allmänt:

Har du pussat en groda? - Ja, tänk för att jag har det!

Kan du hjula? - Yes

Biter du på naglarna? - Nej det gör jag inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Köpa kläder, köpa kläder, köpa kläder, köpa smink, gå till frissan, köpa nytt träningskort, köpa bil, köpa lägenhet, vara lycklig, å sånt

Vågar du hoppa fallskärm? - Haha nej det skulle jag nog inte göra

Är du hungrig? - Nej, jag åt ju nyss..


Kommentarer
Postat av: Tove

det är bara fin fint :)

vad händer idag då? :)

2010-03-02 @ 13:39:14
URL: http://prinsessantove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0