' Fika & Andra Avenyn

Idag efter skolan gick jag Ella och Jennie ner på stan efter skolan och fikade, satt och pluggande en stund också sen åkte jag och mötte upp Victor på Max där vi åt mat eftersom vi inte hann hem emellan. Hade konfirmationsträff 17.00 så åkte dit, men fick ont i magen och åkte hem. Magen blev bättre så jag fortsatte med mitt rum. Och nu är det KLART! Så himla skönt. Tänkte tända lite ljus nu och göra mysigt, sen ska jag göra ordning fika för Victor kommer väl hem hit från träningen när som helst :) då ska vi kolla på Andra Avenyn... har längtat hela veckan så spännande som det var förra gången! ;o aja. puss på er ♥

Smygtitt från dagens avsnitt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0