' Chatt med halebop



Har precis chattat med halebop,
så snart ska nog min telefon fungera igen. Har även sagt upp mitt abonnemang fr.o.m augusti så det blir kontantkort istället. Känns lämpligare så :)
Börjar min praktik 14.00 idag, så nu ska jag packa upp mina väskor sen jag varit hos pappa & Victor, sen ska jag äta lite lunch för att efter det bege mig ner på stan och uträtta lite saker. Sen far jag iväg till sporthallen på praktik till 21.30 ikväll. Upp imorgon igen klockan 7 för att sen sluta klockan 15.

Det blir ingen mer uppdatering förrän ikväll!

Glöm inte att rösta på mig i veckans blogg, klicka HÄR

Kommentarer
Postat av: Tove

jag jobbar på dagis.. ungarna är super söta :)

vill du bli snyggast på beachen 2010? läs mitt senaste inlägg :)

2010-03-01 @ 17:28:33
URL: http://prinsessantove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0