' Bröllopssnack




Har suttit och kollat på en massa roliga bröllops-videos på youtube. Anledningen är att Malin länkade mig en video, sen fortsatte jag kolla på fler.. haha! Kolla ni med, de är faktiskt roliga..



Det är så härligt att se när folk gifter sig. Och man verkligen ser lyckan rakt igenom. Jag längtar tills jag ska få gifta mig :p Tänk, en bedårande vit brudklänning, få håret och sminket gjorda och få gifta sig med den man älskar och vill dela livet med! Och alla vänner och släktingar är där och festen på kvällen och bröllopsresan med mera..


Jag vill gifta mig när jag är ung.. typ 25 eller något ;) och jag vill ha ett annorlunda bröllop. Stort men speciellt liksom. Typ ingen traditionell dag.. jag vill göra något så alla som är där blir riktigt förvånade.. sen vill jag såklart bli överraskad själv! Haha, låter spännande det där...:)


gud vad det blev prat om att gifta sig. Tro inte att jag har planer på att gifta mig än, haha, jag bara drömmer mig bort...

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

SV: www.simplesmile.se :D

2010-03-10 @ 22:14:07
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0