' Bara text.

.. näe, jag tycks aldrig bli frisk. Funderade igår på om jag åkt på hörselgångsinflammation på vänster öra för det gjorde riktigt ont och jag hade alla symtom. Idag är det dock borta förutom locket för örat, och det gör ont när jag typ hickar och så. Det släppte efter ibumetinen igår och jag hoppas att det håller i sig.

Hostar gör jag hela tiden också. Vill bara ta astmamedicin hela tiden men jag vet att det inte är bra så jag får hålla mig som jag ska ta den. När jag är sjuk/förkyld ska jag ta den 2 ggr morgon och 2 ggr kväll och när förkylningen släppt ska jag fortsätta så en vecka. Annars tar jag den bara 2 ggr om dagen.

Justja, måste berätta en sak till.. haha. Jag blev biten av någonting inatt. Jag sov hos Victor och vaknade tidigt på morgonen och märkte att jag hade ett bett på handen för det kliade så mycket. Det såg ut som ett myggbett fast finare liksom. Men jag försökte strunta i det, och då upptäckte jag att det kliade på halsen också och när jag skulle klia gjorde det ont, så jag tänkte "men har jag så ont i halsen att det gör ont på utsidan?" men då visade det sig att jag blivit biten där också! Jättekonstigt, vad kan man bli biten av nu, på vintern? Säg inte spindlar.

Nu ska jag ta det lugnt med bloggandet ett tag, har ju faktiskt varit rätt aktiv på senaste tiden så nu ska jag ta det lugnt och bara slappna av och försöka vara frisk. Ha det så bra, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg du har :D

snygg header å snygg design!



TA HAND OM DIG!

2010-03-06 @ 16:22:41
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Aggih<3

Svaren från frågestunden är ute nu!:)

2010-03-06 @ 17:02:24
URL: http://agnesown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0