' Andreas Wijk

 



Visst är han grym på att sjunga? Kolla in den här coola killen på hans blogg också, finns mer låtar där ---> Andreas Wijk


Idag hade jag bara lektion mellan 15-16 vilket var jätteskönt. Men åkte ändå dit imorse och pluggade projektarbete. Sen var jag till veterinären med katten för återbesök och det såg bra ut. Efter veterinärbesöket åkte jag och Victor ner på stan och tog en fika sen direkt tillbaka till skolan. Nu sitter jag hos Victor, ska strax äta sen blir det fadderträff.
Har skrivit upp alla uppgifter idag som jag har, det var 21 stycken just nu (!) men nu har jag gjort en så nu har jag bara 20 kvar ... det är bara att bita ihop och ta en i taget så löser det nog sig.... ha en bra kväll :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0