' What to do?

Funderar fram och tillbaka, hit och dit. Har blivit erbjuden en provanställning på 6 månader på teleperformance i Söderhamn, alltså 100% med fast lön. Vill egentligen inte jobba där, det är långt att åka men jag behöver pengar för att överleva precis som alla andra och det är alltid lättare att få annat jobb sen.. plus att en av mina närmsta vänner också fått samma jobb.
Men, jag har ju också fått ett vikariejobb på en förskola som ligger typ 200 meter ifrån mitt hus! Och det är mitt drömjobb. Så tackar jag nej till jobbet i söderhamn och istället jobbar som vikarie kan jag samtidigt plugga till förskollärare på distans. Ja. Det får nog bli så. Usch ni anar inte hur jobbigt det här var.

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

Hej!

Du svarade på två frågor angående ifall jag skulle börja sälja bloggdesigner. Du svarade ja, att du skulle vara intresserad. Nu undrar jag på riktigt ifall du är intresserad, för då är jag beredd på att sälja en. Svara via mejl som jag bifogar här över är du snäll.



Med vänliga hälsningar

Ellen Ahl Axelsson

2010-06-30 @ 17:12:01
URL: http://byellen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0