' Picknick idag!

Morning sunshines. Blev lite sent igår. Efter vi spelat klart kort fick vi någon idé om att åka och fiska så jag, linnea, victor, tobbe, niklas och martin drog iväg vid 12.. fiskade.. kom på att vi var hungrig så vid halv 2 inatt befann vi oss på statoil och köpte mat.. sen tillbaks till fisket och tände upp en eld. Var rätt mysigt men jag och victor traskade hem ganska snabbt efter det.
Idag ska jag och Malin ta med dessa tjejer på picknick! Eller hur det stavas. Efter att ha suttit och stavat det på typ 5 olika sätt insåg jag också att det är ett väldigt konstigt ord. Haha, prova säg det flera gånger ;) picnick...piknick..picknick...picnik.. hur stavas det!? Ja, hur som helst. Vi ska hämta dom på dagis sen ta en promenad till lekparken nere på långnäs också ska vi ha fika med oss! Jag tar med kameran också :) Undrar bara: Var är solen!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår! Det var urmysigt :)

2010-06-23 @ 11:50:35
URL: http://linneawoxliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0