' Perfekt i regnvädret

Ibland älskar jag när det regnar! Man kan passa på att ta det lugnt och göra vettiga saker, haha :) Själv är jag ensam hemma lördag-söndag och är hundvakt med Malin och Victor så vi sitter hemma hos mig nu, har precis ätit kyckling och pommes och nu kollar vi på "Tvillingarnas äventyr på Bahamas" med Mary-Kate och Ashley Olsen. Vi har hyrt 6 filmer som vi ska kolla på och har några spel också. Plus en massa räkor, ost och kex! Kvällen är räddad :)
Alias är nog bland de roligaste spelen som finns!
Alla filmer vi hyrde :)
Chips är ett måste!
Gibson som vi är hundvakt åt :)
Och fotbolls-vm har såklart visats på tv'n här i eftermiddag eftersom Victor är här.. men nu har vi börjat filmtittandet så jag ska överge datorn nu! Ha en bra kväll allihop ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0