' Nytt från H&M

Dom här kläderna ovan har jag alltså beställt. Alltihop kommer nu vecka 25 vilket betyder att jag kan ha en av klänningarna på midsommar :) Den blommiga längst ner till höger tänker jag ha. Klicka på bilden för att få den större. Den grön/vit randiga i mitten uppe tänkte jag var bra att ha på stranden. Kjolen bredvid tänker jag ha till min body och den randiga längst ner till vänster skulle nog passa bra till en jeanskjol, men också mycket annat. Den randiga klänningen längst upp till vänster är bara en chansning!
Sen fanns mycket annat smått och gått också som tyvärr inte klickades hem idag. Men man kan ju alltid TITTA på det....


Klänningarna längst upp till vänster i blått och rosa blev jag totalt kär i, också är BÅDA slut! Typiskt...
Ska ner på stan idag och kika efter nagellack och strumpbyxor också :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0