' Ny fotoblogg

Hej allihop!
Kommer ni ihåg när jag skrev att jag skulle göra en hemsida där jag skulle lägga upp mina bilder, så folk kunde kontakta mig om de ville bli fotograferade med mera? Hur som helst, nu har jag påbörjat det projektet och det blev inte en hemsida utan rättare sagt en blogg med ett eget domännamn, namnet är klart men vad den ska heta avslöjar jag inte förrän allt är färdigt! :) byellen.se ska göra designen! Och för att få mer variation på bilderna i bloggen söker jag nu modeller/saker att fotografera så är ni intresserad - hör av er till: [email protected]. Jag kommer även att göra en prislista sen för dom som vill bli fotograferade eller få något fotograferat. Själv tycker jag att det är så spännande att jag knappt kan vänta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0