' Imorgon är den stora dagen här :)

Tänk, vad många år man varit och kollat på balen och hur fina alla är! Imorgon är det MIN tur :) ska bli både sjukt kul, nervöst och spännande.
Ikväll blir det till att prova allting,  har inte vågat prova klänningen än ifall jag inte skulle kunna ha den längre. Haha. Det vore ju hemskt. Nej men jag tror att jag varken gått upp eller ner så det är nog ingen fara. Men måste typ prova dansa, sitta, stå, gå, ja ni vet.. och med skorna. Om den fortfarande är för lång måste jag ju nåla upp den.. hmm..
10.00 ska jag vara hos frisören imorgon, 12.45 hos frissan. Weho :)
Så ikväll blir det en helkroppsrenovering, sola solarium ska jag göra, köpa en väska måste jag också göra. Kolla
så att allt är som det ska. Men nu först ska jag renskriva ett arbete och lämna in. Imorgon sätts betygen!
Puss på er
update: haha, fick ett sms av Hanna som frågade om jag hade mycket hår. Nej jag ska såklart inte vara hos frissan två gånger, 10.00 ska jag fixa håret och 12.45 ska jag vara hos frissan ;)

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Men vännen, du kan flytta till Gävle när som helst! Jag kan inte spola tillbaka studentveckan, så det är du som har det lyxigt ;) Njut så in i helvete och knäpp massor med kort! Du kommer att vara vackrast på balen, LÄTT!



Kram

2010-06-02 @ 12:48:36
URL: http://mypedersen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0