' En sväng på stan

Min frukost. Ibland känner man sig rätt nyttig och då känns det bra. Haha, eller hur?
Ananasjuice, honungsmelon, hårdbröd med ost, tomat, gurka och avocado :)
Klippte mina jeans igår som jag aldrig använder men som passade perfekt som jeansshorts :)
Blev alldeles billigt och bra!
Var som sagt en sväng på stan också och fick med mig allt det här hem.
Nagellack från Isadora, 69 kr från Åhléns
Nagellack från Depend :) 25 kr från Åhléns,
det blev ett topplack från Depend för 25 kr också men det har jag ingen bild på. Onödigt ändå!
Pärldiadem från Åhléns, 39 kr
Blomma till håret 25 kr och lypsyl 30 kr med rosa skimmer. Från Åhléns.
Också slutligen den här svarta mascaran från Åhléns för 139 kronor!
Avslutar med den här bilden på mig själv. Idag har jag den här randiga tröjan och ett par svarta leggings på mig. 
Det blev väldigt molnigt nu helt plötsligt. Men jag får väl passa på att göra något åt mina naglar. Har tappat två lösnaglar och resten sitter som berg. Ska försöka få av dom och fila till naglarna sen testa ett av de nya nagellacken :) puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: tilda

sv: haha eller hur, hur lyckas man med sånt? när jag väl får hicka försvinner det typ aldrig ;)

2010-06-22 @ 21:58:42
URL: http://justtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0