' En onsdag kväll på sommarlovet

Snabbmakaroner och burkköttfärssås mitt i natten med lillebror=MUMS. Tur vi är nattugglor båda två annars hade det varit tråkigt att sitta uppe själv ;)
Jag borde gå och lägga mig snart men jag ska upp 9 imorgonbitti för jag ska hjälpa Malin att flytta! Men jag håller på med en massa andra saker nu. Har suttit och pratat med Ellen på msn om den nya designen, hur jag vill ha den och så, och jag tror att den kommer bli perfekt! Så just nu håller jag på att maila henne bilder som ska vara med :) Och lägger upp bilder som jag tagit på nya bloggen. Har så mycket idéer som jag vill göra men då blir jag ju uppe hela natten.. ska skriva prislista, lägga in fler bilder med mera. Domännamnet är iallafall beställt, betalt och klart så nu väntar jag bara på att få det :D

Jag har iallafall bokat in 5 fotograferingar nu!
- Fysik(kropps)bild 39-årig väldtränad kvinna
- Vattenfotografering 17-årig tjej/kvinna
- Skatefotografering 14-årig kille
- Porträttfoto 17-årig (fast en annan) tjej/kvinna (om jag inte får någon ny idé)
- Hästfotografering med hästen plus en 19-årig tjej/kvinna

Jag fick nyss en glasbit i min stortå förresten som jag lyckades dra ut helt själv med hjälp av ficklampa och pincett! Ajaj så ont det gjorde. Men nu ska jag fixa klart sen ta en dusch innan det blir sovdags. Godnatt allesammans :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0