' Bröllopet

Ja, jag är ju lite efter med det här att skriva om bröllopet. Men jag har ju varit i stugan hela helgen när bröllopet har varit så jag har tyvärr inte sett det på tv'n. Men har såhär efteråt sett både bilder och klipp. Den här videon rös jag mig igenom iallafall, dom ser så lyckliga ut! Verkligen sann kärlek. Jag önskar dem all lycka.
Alla gnäller om att det tjatas om det här bröllopet överallt. Men det är ju faktiskt ett historiskt ögonblick, och ingen har dött av det. Tvärtom ;)
Jag fick av min gammelfaster Irma Westling boken "Förlovningen 2009" i studentpresent. Troligtvis för att hon själv tycker det är en aning roligt nu då när de gifter sig eftersom de är släkt. Vilket ni kanske la märke till på efternamnet också. Så ja, nu fick jag skryta lite på bloggen också. Haha! 
En sak jag måste hålla med om det är ju att Boxer-Peter och Daniel Westling är lik varandra! haha, lite roligt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Erika Bergström

Jag håller med att Daniel är lik Boxer-Robert! :) Så grymt lik också!!! :)

2010-06-21 @ 14:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0