' Avslutar denna kväll

Avslutar dagen med att plocka ihop på mitt rum. Så mycket skönare att sova när allt ligger där de ska :) Måste tillägga att jag sökt 3 stycken jobb sen igår, och har fler på gång. 1 i Bollnäs och 2 i Gävle än så länge. Har 1 i Söderhamn jag ska söka och några kvar i Bollnäs.

Var hos Hillevi (vår lärare) idag och kollade på alla djur och hälsade på. Riktigt mysigt och ett fint avslut! Alla sa så fina ord, skrev så fina saker så det var inte många torra ögon där för stunden. Separationsångesten börjar smyga sig fram. Men vill man träffas, så kan man träffas fast man inte är en klass längre.
Imorgon ska jag göra klart allt inför studenten, skriva sista uppgiften och bara känna mig KLAR med allting så jag kan slappna av och njuta av studentdagen, när stunden är kommen liksom.

Sov så gott alla sötisar där ute ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0