' Stranden med barnen

Barnvakt idag igen. Ända till på söndag som sagt. Är helt slut allihopa tror jag, Victor har ont i huvudet och jag somnade till på soffan. Tjejerna är nog rätt trötta de med så de blir sängen för deras del snart :)

Vi åkte till Orbaden på förmiddagen och solade/badade. Hade med oss kyckling och jordgubbar så tjejernas dag var fulländad. Speciellt när de fick glass och popcorn från kiosken. Dom är ju alltid så rolig dom där...

Agnes bytte trosor innan vi skulle gå till bilen också frågade Märta vad hon gjorde.. då sjöng hon..
"Jag bytte trooosor, jag bytte troosor" då fyller Märta i med "jag bytte mamma, jag bytte pappa".. sen fortsätter hon sjunga "Jag sålde mina barn, jag sålde min barn, men fick tillbaka dom".
Hahah, kanske inte så kul när man inte hör melodin och inte ser dom framför sig men roligt var de..

Imorgon blir det troligtvis ännu en dag på stranden sen har vi lovat att gå med dom på bibblan för att hyra bok/film. Men nu ska jag försöka övertala dom till sängen... wish me luck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0