' Melissa Horn var grym!


Melissa Horn - Säg ingenting till mig
Jag fick i studentpresent av Victor och båda hans familjer att se Melissa Horn på Freluga trädgårdsscen, och efter det åka ut till torpet där jag och Victor skulle sova över, också hade hans mamma gjort i ordning med mat och en massa godsaker där. Här får ni se bilder! :)


Foto: Hannah Söderström
På bild: Melissa Horn

Jag (har inge smink på mig, därför jag ser lite trött ut, haha)


Victor


Dukningen


Vi fick potatisgratäng, rostbiff och skinka. Räkor, kex och ost. Champagne, bröd och melon. Det var jättegott!
Sen kollade vi på film och hade fått chips till det. Supermysigt var det och en jättebra present! Jag har världens bästa pojkvän och svärföräldrar :)


- Åh, den här låten är skitbra den!
- Så säger ju du om alla låtar!
- Ja, men alla låtar kanske är bra.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0