' Helkroppsrenovering

Min dator har blivit beslagtagen av lillebror och hans kompisar som lanar i matrummet nere, så vad gör man inte då för ett litet blogginlägg, jo man lånar mammas dator. Har tyvärr inga bilder på den här datorn heller så det blir bara text.

Har precis duschat, och gud vad man känner sig skitig på sommaren av någon anledning. Men sand och skit överallt. Jag duschar mer på sommaren än vad jag gör på vintern. Kanske för att jag är en sån mes och tycker det är kallare på vintern också och då gruvar jag mig för länge.. haha, vem vet. Schampo, balsam, tvål, ansiktspeeling, nagelsax, en rakhyvel och aceton gjorde susen så nu känner jag mig som ny och kan visas på stranden imorgon igen utan att behöva skämmas. Jag tror det blir prästnäsets badstrand med mamma imorgon faktiskt.

Jo just det, vi var ju på Orbaden i 7 timmar idag ungefär, sen åkte vi hem, tog bilen och åkte vidare till pappa och resten av familjen som befann sig i stugan. Vi åt pizza tillsammans och sen åkte vi några km med båten, det var supermysigt! Synd bara att min kamera skulle krångla så jag fick en svart prick på nästan ALLA bilder jag tog undertiden, p.g.a något skit som kommit in i kameran.. åh blir så ledsen :( kommer inte åt de heller så måste gå och lämna in den å se vad det kan vara. Måste ju ha kameran klar helst innan jag åker till Sthlm (på onsdag) och till bröllopsfotograferingen på lördag.

Hur som helst så åkte vi ring efter båten och det var sjukt ROLIGT! Jag garvade hela tiden och så mycket att jag fick kramp i magen och knappt kunde andas, haha. Det är så det ska vara, livet är bra härligt och nu längtar jag bara tills Stockholm - grönan och skansen med mera! :D

Har skrivit en packningslista ikväll, så det är skönt att ha det gjort slipper jag stressa med det, det sista jag gör imorgon. Vi åker på onsdagmorgon och jag hoppas på att kunna blogga därifrån annars blir det väl en eller två mobilbloggningar från grönan och sånt. Men nu är det time to sleep för min del. Sov gott alla kära läsare, ni är bäst :)


Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Tack tack.. Din blogg är med fin. :)



följa varandra via bloglovin?



Du får jättegärna lägga en till röst på bilden nedan. :)

Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du BEHÖVER inte säga att du har röstar, det ser jag.

Tack på förhand, hoppas du få en skön dag idag nu då. ^^

2010-07-13 @ 10:58:20
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0