' Har hittat internet!

Yesbox, jag ligger i soffan i lägenheten nu och här hittade jag Internet. Har inte hittat Internet när jag försökt tidigare så nu vågar jag inte förflytta mig förrän jag är klar. Haha.. :) Jag och Jonas är i lägenheten och resten är på ICA och handlar frukost och annat.

Vi har varit på skansen idag, först buss till slussen och sen Djurgårdsfärjan över. Efteråt var vi på en jättefin och mysig restaurang i gamla stan.
Imorgon blir det Gröna lund hela dagen.

Internet försvinner fram och tillbaka så just nu vågar jag inte vänta på alla bilder utan uppdaterar med text bara så får vi se om jag hinner slänga in några bilder sen :) Ha det bäst. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0