' Gröna Lund och Stockholms stad

Idag har vi varit på Grönan.. jag åkte typ mest barnkaruseller med brorsorna! haha, ändå mådde jag illa men måste fått solsting eller nåt av värmen.. det var som att man höll på att svimma. Och mitt upp i allt snurrar både chokladhjul och karuseller och allt vad det var. Men kul var det så jag klagar inte! :) Efter vi varit där tog vi tunnelbanan till drottninggatan och gick en sväng, jag fick med mig 4 tröjor och ett par småsaker. Fick även min efterlängtade sushi! Nu kommer lite bilder från gårdagen när vi var på skansen :) Men bara ett fåtal av alla bilder jag knäppte, så fler kommer imorgon när jag kommit hem!

Kommentarer
Postat av: Mom Helena

du skriver så trevligt, och fina bilder förstås.

2010-07-19 @ 00:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0