' Svaren del 2 av 2

  • Favoritplagg?
- Åh jag älskar kläder så hur ska jag kunna välja ett?! :) det får nog bli min långa svart-vit randiga tröja, eller min röda klänning, eller..... det finns ju massor!
  • Favoritbild?
- jag återkommer...

  • Favoritämne?
- Det får nog bli.. etik & livsfrågor eller pyskologi :)

  • Vad är ditt absoluta drömyrke?
- Att vara chef på ett stort spa, i en lugn, trivsam och vacker miljö där jag får bestämma hur det ska se ut och vad det ska innehålla.

  • Vilket är ditt favorit pogram i tv?
- Ska jag vara ärlig så ser jag nästan aldrig på tv'n.. men gör jag det är det oftast idol, robinson eller något sånt liknande. Annars kollar jag gärna på serierna One tree hill och OC :)

  • Vem är din bästa vän?
- Jag har ingen "bästa vän".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0