' Smörgåstårta



Eftersom jag snart fyller år ska jag ha kalas för släkten på pappas sida tillsammans med pappa och Åsa som också nyss fyllt år, på onsdag. Då har jag fått äran att göra smörgåstårtan. Vad jag inte bestämt mig för än är vad jag ska ha på den? Bottnen och röran/fyllningen är klar men inte vad jag ska ha ovanpå. Räkor, rom, ägg och gurka är givet. Kanske ost? Kanske skinka? Kanske citron? Kanske... Har ni nå förslag så kom gärna med lite :D Jag som tycker det är så roligt med matlagning tänkte dekorera den lite extra fint. Åtminstone göra så gott jag kan! Haha.

Visst är det gott med smörgåstårta? Speciellt med ett glas (alkoholfri) päroncider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0