' Några saker att ta upp.. viktiga som mindre viktiga :)

För det första har jag en sak att erkänna! Jag har brutit mot en av mina nyårslöften.. ;) Jag har nu alltså ätit både chips och godis.. Motivering: Varför avstå ifrån något som man älskar när man bara lever en gång? Jag försökte iallafall!

För det andra upptäckte jag precis att jag helt plötsligt (!) utan förvarning fick en blåsa på tungan som gör ont..

För det tredje så älskar jag twilight-filmerna och de är nog de bästa filmer jag sett! ♥

För det fjärde har jag haft en mysig kväll med min pojkvän. Vi åt en trerättersmiddag där huvudrätten innehöll ugnsbakad lax med pressad potatis och sås. Sen bubblade vi! ♥

För det femte har jag världens sötaste mamma. När jag kom hem ikväll hade hon städat mitt rum, bäddat rent i sängen och tänt ljus! Supermysigt var det och tack för det! ♥

För det sjätte ska jag och lillebror ha kalas för släkten på mammas sida imorgon! (Lillebror fyllde år i förrgår och jag fyller i övermorgon). Det blir mer folk än vanligt eftersom min pojkväns båda familjer ska komma :) Vi ska bjuda på köttfärspaj och tårta med mera. :) Kommer bli riktigt roligt. Mindre roligt är då att min pojkvän har bortamatch imorgon under mitt kalas.... morgondagen kommer alltså att innehålla städning, handling och matlagning innan det roliga börjar ♥

För det sjunde så tänker jag nu sluta rabbla upp viktiga och oviktiga saker för er :) istället ska jag dyka ner i min godispåse och njuta av den medan jag sitter här vid datorn! Det blir mycket att kolla vid datorn när man inte suttit på en hel dag :) Har suttit här rätt länge nu och ändå har jag en del kvar... farmville, fishville, petville, läsa alla bloggar och sen..

.. sen ska jag sova! Godnatt mina kära läsare ♥


Kommentarer
Postat av: melissa

SV: okey! :D

2010-01-10 @ 19:32:06
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0