' Jag och Pippi Långstrump

Ja hur ska jag förklara detta? Det började med att jag ville färga utväxt och få bort mina bruna slingor ur håret. Så jag slog till med hårfärgen "ultra blond", som resulterade i ett vitt och gult huvud, typ. Så 10 minuter innan stängningsdags for jag ner på Hemköp och köpte ytterligare hårfärg. "Gold Honey" den här gången vilket resultatet också blev, nästan.. hade det inte varit för den vit/gula hårfärgen innan hade det nog blivit så för det är på toppen av huvudet som det just nu är lite orangeaktigt. Men jag känner att jag verkligen inte orkar klaga och nu får det vara så.. några tvättar till så är det nog helt okej. Övriga delen av håret är väl typ mörkblond-aktigt och det får duga helt enkelt. För nu ska jag sova! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0