' Hur många..


... år är du? 24.
... skor har du? Som jag använder, 4. Som ligger undangömd, många.
... gånger har du sagt "Jag ska aldrig dricka mer"? Allt för många.
... husdjur har du haft (egna, inte mamma eller pappas o vad)? 3 katter, 3 hundar, 2 kaniner, 1 hamster.
... telefonnummer har du? 2.
... år har du haft körkort (om du har körtkort, annars när tänker du skaffa? Har haft, 4 år o lite till.
... kuddar har du i sängen? 4. 3, som jag anv. Jonny får bara en
... syskon har du? 2.
... fordon har du ägt (kul, kan vara o veta vad också )? Några cyklar, äger 2 nu. Sen bilar 13, Saab 900, Toyota Celica, Skoda Felicia, Ford Sierra, Volvo 740, Golf 3a, Volvo 855, VW Sharan, Volvo 945, Volvo 244, Cheva transporter, Saab 9-5. Oså, ungarnas förhjuling.
... år är det tills du når pensionsålder, 65? 41, typ.
... gånger har du önskat att du aldrig fötts i huvud taget? Har väl hänt X antal gånger när livet sugit pung.
... sittplatser har du kring köksbordet? 8, men har bara 4 vuxenstolar o 3 barnstolar.
... barn vill du ha? Så många jag orkar med.
... godisar får man provsmaka i lösgodiset när man köper? 2.
... ställen har du bott på? Många, Bäckan, Grönås, Ljudal, Kallmyr, Färila, Järvsö, Bergsjö, Dalarna, Småland o div. lgh o hus. Är ju som flyttlasset Taikon själv.
... sockerbitar har du i te/kaffe? 0.
... bloggar har du haft? 1 o det är den här.
... vänner har du på facebook? 152.
... vänner irl har du? Mja, är väl 3 som står högst på listan. Sen finns det väl nån till... som syns ibland.
... jobb har du haft? 2.
... såna här listor kan du tänka dig att fylla i? Många, bra tidsfördriv ju.
... utmanar du denna lista med, och vilka? Alla bland mina blogglänkar o dom som vill...
... år är du? 19.

... skor har du? som jag använder nu: 4 par, sen har man ju en massa sommarskor också. 

... gånger har du sagt "Jag ska aldrig dricka mer"? Några stycken.

... husdjur har du haft (egna, inte mamma eller pappas)? Åh, hjälp.. få se nu.. alltså jag vet inte men minst 5.

... telefonnummer har du? 1.

... år har du haft/tänker skaffa körkort. 9 månader har jag haft körkort.

... kuddar har du i sängen? 3 stycken.

... syskon har du? 3.

... fordon har du ägt? 0.

... år är det tills du når pensionsålder, 65? 46.

... gånger har du önskat att du aldrig fötts i huvud taget? Några. Men jag är ju såklart glad att jag gjorde det. Det finns bara tillfällen då man vill sjunka under jorden..

... sittplatser har du kring köksbordet? 7.

... barn vill du ha? Cirkus 3.

... godisar får man provsmaka i lösgodiset när man köper? 0?

... ställen har du bott på? 11.

... sockerbitar har du i te/kaffe? 0. Dricker inte kaffe!

... bloggar har du haft? 4

... vänner har du på facebook? 488.

... vänner irl har du? Orkar inte räkna.

... jobb har du haft? sommarjobb el. liknande, ca: minst 5.

... såna här listor kan du tänka dig att fylla i? Några st.

... utmanar du denna lista med, och vilka? De som vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0