' Frågor och svar


VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Var 9 år gammal och gick på mellanstadiet.
.
VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Träffade min nuvarande pojkvän.
.
FEM SNACKS DU GILLAR?
Ostkrokar, dillchips, sourcream & onion chips, popcorn, godis?
.
FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Time after time, Hallelujah, Cocaine, 9 to 5, Shoreline.
.
FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR?
Spara, skänka lite till välgörenhet, skänka lite till familjen, köpa hus, köpa kläder.
.
FEM DÅLIGA VANOR?
Äter godis lite för ofta.. sitter vid datorn lite för ofta.. stressar i onödan.. säger ja fast jag inte borde.. äter sånt som inte är bra för magen bara för att jag inte kan låta bli..
.
FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Sitta vid datorn, träna, umgås med folk jag tycker om, fredags-mysa, sjunga.
.
FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
Svårt att säga såhär på rak arm, men något jag aldrig skulle ta på mig är en Kaninpäls el. liknande.
.
FEM FAVORITLEKSAKER?
Mobil, dator, mp3, tv-spel, sen kommer jag inte på nåt mer..
.
FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN?
Malin Schön, Ellinor Andersson, Frida Einarsson, Therese Jonsson, Clara Olofsson.

Kommentarer
Postat av: malin

jag gör den sen ikväll :)

2010-01-26 @ 16:23:52
URL: http://malinschon.blogg.se/
Postat av: malin

haha, oh yes! only for you ;)

2010-01-26 @ 19:07:59
URL: http://malinschon.blogg.se/
Postat av: Frida

gör den när jag har mer tid! :)

2010-01-27 @ 11:17:14
URL: http://fridaannalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0