' Blogg-tips..


Ida Forsberg - Ida Forsberg heter jag och är 17år. I min blogg får du ta del av mina tips, outfits, recept, min vardag, pyssel, the hills, shopping & mycket mera. Hoppas ni tycker om det!


Ellinor Andersson - (Utan egen beskrivning) Ellinor går i min klass (sista året på omvårdnadsprogrammet) och är gravid i 18:e veckan.


Ellen Ahl Axelsson - Tjillevippen! Mitt simpla namn är Ellen och jag är en sprudlande glad tjej på 15 år bosatt med familjen i Växjö, mycket bra att veta. Denna lilla finurliga hemsida handlar enbart om det jag vill att den ska handla om. Inriktningen är dock fotografering och endel av min "förträffliga" stil.


Melissa - (Utan egen beskrivning) En tjej som gillar fotografering och som inspirerar! Har nyligen tagit plats i topplistan på Devote!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0