' Afropowerdans



Idag efter skolan åkte jag ner på stan och gick in på Audio Video med min trasiga mobil. Dom fixade det direkt så nu har jag min vanliga telefon igen! Thank good. Och vet ni vad jag saknat mest med telefonen? Haha, "anteckningar". Jag skrev upp mitt liv där tidigare.. Ja ja hur som helst, väl därinne köpte jag en mp3-spelare för mitt presentkort. Hade 100 kronor över också som jag var tvungen att handla upp direkt så då fick det bli dvd-skivor. Så nu ska här brännas filmer.

Nu sitter jag hos mormor och med lillebror och tar det lugnt o väntar på middag. Klockan 19.00 ska jag på afropowerdance och sen sover jag hos Victor! ♥

Kommentarer
Postat av: M I M I

åhh det är ju anna på bilden!!! :D

har haft henne i afrikansk dans med!

2010-01-30 @ 23:26:43
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0