' 7 års olycka

Jag borde legat kvar i sängen imorse!



När jag vaknade var jag ovanligt pigg och tänkte "gud, vilken bra dag det här ska bli, när man börjar dagen med att vara pigg och på bra humör". Sen tog det kanske, en kvart, så kraschar jag min spegel! Ni vet en sån här lång smal spegel typ 2 m lång, från Ikea.. ramlade över hela mitt rum och sen var det bara att plocka/dammsuga glas-splitter. Jaha, tänkte jag.. då börjar vi om! Men då tog det inte lång stund förrän jag stuttade tån riktigt illa och då började jag bli på riktigt dåligt humör.. jag går ner.. gör mig klar, går ut i bilen... bilen startar inte!! Ååh.. så jag och min lillebror (hoppandes på kryckor) går tillbaka in för att fixa annan skjuts. Av någon anledning öppnar jag plånboken, tappar den på golvet och helt plötsligt ligger där 31(!) enkronor på golvet... skulle den här dagen sluta i katastrof? Hur som helst kom jag en halvtimme sent till lektionen och nu sitter jag här, i skolan. Hoppas på att dagen bara blir bättre! Annars kommer jag inte våga göra någonting idag ;)

Hoppas ni får en mer lyckad dag än jag. ♥

 

Update: Magen har visat sin dåliga sida och jag har ont i halsen! Nu stannar jag i sängen resten av kvällen.. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0