' Sverige runt i sommar

I sommar är vi ett gäng som ska åka omkring i Sverige. Dock hinner/har vi inte råd med hela Sverige runt den här sommaren men en bit på vägen iallafall!
Vi har planerat in att det blir i juli då det är som varmast så vi kan sova i bil och tält (då slipper vi betala boende). Det kommer bli superkul och en härlig upplevelse tror jag! Vi ska försöka vara så ekonomisk som möjligt och planera resan så att vi inte gör några impuls-grejer så det blir för dyrt..



Vi har bland annat tänkt att åka på Gröna lund/Liseberg, bada i olika sjöar & gå på sommarland, kanske någon festival, se olika städer och ja.. det är bara början! Vi kommer hinna planera så mycket mer.. :) det är dags att börja spara pengar nu!

Till studenten: Jag önskar mig pengar att resa för! Inte bara i Sverige utan pengar jag kan spara och resa utomlands för. Nu när jag tagit studenten vill jag passa på att uppleva saker.. :)




Har ni några tips på vad man ska se/göra i Sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0