' sovmorgon

Godmorgon :] sitter hos Victor nu alldeles alone. Alla jobbar och är i skolan och själv börjar jag kl 14 idag.. Victor hinner till och med hem innan jag sticker så de e ju trevligt :)

Nu längtar jag tills det blir helg! Ska bara ta det lugnt och slappa.. :)

fredag ska jag vara barnvakt sen åker jag hem till pappa och är där till söndag. På söndag fyller Victors lillasyster år också. Hon fyller 8 tror jag (?) Jag har för mig hon fyllde 7 sist iallafall så det borde vara så! Haha.
Tänkte hyra flera filmer i helgen som jag ska kolla på, på lördag - lördagsmys med massa godis! Ja tack.
Nej nu ska jag logga in på sporthallen och boka ett pass. Vi hörs :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0