' Sluta skriva i bloggen om vad jag gör om dagarna

Jag har bestämt mig för att sluta skriva i bloggen vad jag gör om dagarna och så. För vem är egentligen intresserad av vad jag äter till frukost och vad jag skrivit för uppsats idag? För er som vill veta vad jag gör ni får fråga, och jag skriver ju ofta på facebook också.

Bloggen kan nog dessutom bli roligare och jag slipper känna att jag måste uppdatera varje dag för det är lite så jag känner :p jag kommer inte sluta helt med att berätta vad jag gör då jag vet att t.ex. mormor och farmor läser, och mamma läser ju när jag är hos pappa, och pappa när jag är hos mamma o.s.v. och det kan ju vara roligt för dem att veta vad jag gör om dagarna också, även om vi pratar med varandra såklart.

Inläggen kommer alltså bestå utav mer bilder då och andra roliga inlägg.

Ja jag hoppas ni förstår vad jag menar! Och om ni hellre vill läsa vad jag gör - så hojta ;) ♥

Kommentarer
Postat av: mormor

Du är så klok Hannah! kraam

2010-02-13 @ 21:37:34
URL: http://hannahsdays.blogg.se/
Postat av: mormor

Du är å klok Hannah..

2010-02-13 @ 21:46:37
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0