' Praktik idag igen

Skönt att vakna utan att väckarklockan ringer ;) Nu ska jag peta i mig lite frukost och göra mig klar. Sen får vi se vad jag hittar på. Pluggar lite engelska tror jag. Sen ska jag värma mat från igår och efter det ta en promenad till farfar och hämta bilen som han skulle kolla på. Det är nåt knas med spolarvätskan och lyset fram.

Sen jobbar jag som sagt 14.00-20.30 idag. Ser faktiskt lite fram emot att få komma dit för jag redan trivs så bra där. Skönt att känna så med tanke på att jag ska vara där i 5 veckor! Men det är ju miljön, sysslorna och personalen som gör det trivsamt! All personal (hittills) är trevlig och det absolut tråkigaste man får göra är att städa, men inte klagar jag! Sen är det roligt att möta människor också.. allt från små barn till äldre och det gör det ju lite roligare eftersom man aldrig vet vem man får möta idag! Haha. Sen träffar man många man känner också med tanke på att det är många som tränar där. Men nu ska jag sluta babbla och göra lite varm choklad :) Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0