' Melodifestivalen 27/2-10



Bidrag 1 med Sibel tyckte jag var rätt konstig och tråkig, men den var ju inte fruktansvärd
Bidrag 2 med Py Beckman somnade jag till, wannabe ozzy osbourne kanske?
Bidrag 3 med Neo liknade Mika, lite fjantig eller vad man ska säga
Bidrag 4 med Lovestoned var väl okej
Bidrag 5 med Anna Bergendahl var väl rätt bra, hon är duktig att sjunga men det låter som att hon satt micken i halsen
Bidrag 6 med Pernilla Wahlgren var bra för det var schlager!
Bidrag 7 med Noll disciplin skämdes jag över att se på, vad gör dom på melodifestivalen?
Bidrag 8 med Peter Jöback var helt okej

Så jag hoppas Pernilla Wahlgren och sen tror jag nog på.. Anna. Vad tyckte ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0