' Lite smått och gott

Just nu har jag lunch så sitter på skolan och fördriver tiden lite. Slutar klockan 14 idag - skönt! Då hämtar Åsa (min låtsasmamma) upp mig också åker jag hem till pappa och dom. Ikväll ska jag vara barnvakt åt Edith & Ines och sen åker jag tillbaka till pappa inatt igen. Ska försöka göra lite roligare inlägg i helgen eftersom jag inte har så jättemycket att göra..

Tänkte bara säga att jag spelade in på nytt när jag sjöng häromdagen, också skulle jag lägga upp det och då var det fel filtyp eller nåt sånt. Riktigt irriterande! Vet inte om det går och ändra heller.. men nu när jag ska till pappa kanske jag kan lägga upp de riktiga videoklippen.. Ha det bra så länge :) ♥


Kommande träning:

V.8
Lördag - gym
Söndag - vilodag

V.9
Måndag - core
Tisdag - Vilodag
Onsdag - spinning
Torsdag - oklart
Fredag - oklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0