' Lika nyttig som vanligt.. not

Bild från i somras när jag var blond och hade lugg!

Vad jag har får hårfärg nu vet jag inte om jag kan svara på, men på torsdag blir jag blond det är ett som blir säkert. Då ska jag till frissan :)


Jag och Victor har varit på affären och handlat och det slutar ju som vanligt - chips och dip. Vi fick även med oss lite godis, MEN jag var nyttig och köpte vindruvor och physalis också! Mums. :) Men först, lax med pressad potatis. Det blir väl lördagsmys antar jag. Jag älskar mysiga hemmakvällar.




V A D     G Ö R    N I     I K V Ä L L?       :)

Kommentarer
Postat av: therese jonsson

Precis samma som dig, fast jag tror inget chips och dipp är inblandat här! Men hemmamys med Dempa :)

2010-02-27 @ 17:40:46
URL: http://theresejonsson.bloggplatsen.se
Postat av: mormor

Efter en vaken natt p g a OS, och en 50-års uppvaktning på eftermidda´n intar jag nog soffläge.

2010-02-27 @ 19:11:01
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0