' Kvällsrutiner



Jag har pratat med mamma om att jag måste, för min mages skull skapa mer rutiner, inte stressa iväg på saker o.s.v. Så nu har jag kommit på en sak jag ska göra varje kväll innan jag lägger mig för att koppla av.

* Sitta i massagestolen 20 min
* Ligga på spikmattan och lyssna på avslappningsmusik.


För då har jag rutiner som jag måste följa och dessutom hinner jag koppla av innan jag ska sova vilket gör att jag inte sitter vid datorn till jag stupar. Dessutom ska jag helst sova/ligga i sängen innan 22.15 har jag bestämt!
Vi får se hur det här går men wish me luck :)

Kommentarer
Postat av: mormor

Lycka till Hannah. Undrar just hur många som egentligen mår riktigt bra!?!?

2010-02-21 @ 23:03:25
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0