' Igår, Idag & Imorgon

Nu tänker jag inte uppdatera för att jag har några bilder att visa eller för att jag har något intressant att säga. Snarare om vad som händer och vad jag gör bara för att uppdatera lite.


Igår flyttade Tyson till mormor. Jag, Malin och Victor åkte och hämtade honom. Sen for vi hit med katten och åt tacos och sånt. Sen hämtade vi upp Christopher och åkte till ishallen för att kolla på Ljusnan cup. Efter det åkte vi till Victor och skulle kolla på Notting hill, men självklart somnade jag! Haha.. så förlåt om jag var lite tråkigt. Men jag hade väldans kul innan! ;D

Idag vaknade jag upp hos Victor, åkte direkt till mormor och nu sitter jag här och är kattvakt. Lugnt och skönt med två gosiga katter, kan inte bli en bättre lördagsmorgon :) typ..
Ska äta lite god frukost nu sen ska jag sätta mig i soffan och kika om det är nåt kul på tv'n. Om inte tänkte jag plugga lite engelska för det kan vara skönt att få det gjort.
Klockan 13.00 spelar Victor match på sporthallen, innebandy alltså, så då ska jag dit och kolla. Sen ska han även spela fotboll med pappas lag på Ljusnan cup, så då blir det tre matcher till ända till klockan 23 ikväll. Sen åker jag till pappa och sover.

Imorgon ska min lillebror spela hockey så jag hoppas att jag kan försöka få min minsta lillebror att stanna hemma tro (?). Så jag kan få umgås lite med honom! Jag är jättesugen på att åka skoter....

 

Men nu, ska jag sluta babbla och göra något nyttigt :) Puss & Kram på er, ha det bra.


Kommentarer
Postat av: emma

svar; hhe jajamen:)

2010-02-06 @ 10:59:02
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0